niedziela, 24 lutego 2013

return

Ostatnio wiele się działo. Przerwa od bloga na kilka tygodni nie zrobiła mi w ogóle lepiej- jest tak samo jak przedtem, nie miałam po prostu na tyle czasu, aby prowadzić go systematycznie i opisywać każdy mój przeżyty dzień z osobna. Poznałam wielu bardzo ciekawych ludzi, nie tylko z powodu tego, że kręciliśmy lipdub w mojej szkole, ale też ogólnie. Mam niesamowitego farta, modlę się tylko o to żeby moje plany na wakacje i na najbliższe miesiące wypaliły. :-) Oczywiście przy tym nie tracę nadziei na lepsze! Niedawno też odbył się pokaz Rihanny dla marki River Island, która jest jedną z moich ulubionych, niestety miałam możliwość oglądania całego przedsięwzięcia tylko online, ale i tak było warto. Mam kilka stylizacji, które uznałam za te najlepsze. Na chwilę obecną jestem umierająca i w nie w stanie na wszystko. Dobiło mnie to sobotnie wyjście na pewno, natomiast jutro czeka mnie więc nauka na sprawdzian z fizyki. Życie! Czekam na wiosnę :-)

Rihanna 4River Istand
Moim zdaniem najlepsze stylizacje. Tradycyjne kroje, szpilki na dwóch paskach, gładkie materiały, pionowe pasy. Całkowicie piękne. Co myślicie?





A teraz idę odpowiadać na wasze komentarze, miłego poniedziałku.

19 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:). Ale jesteś piękna!
    Ja również czekam na wiosnę, z niecierpliwością, choć dla mnie wiosna=bliżej matury.. Te stylizacje też mi się podobają;) klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)
    ładna jesteś ! ^__^
    najbardziej z tych stylizacji podoba mi się ta biało - czarna . *_*
    Pozdrawiam ;**

    + Serdecznie zapraszam ! Mam nadzieję że ci się spodoba ! ;)
    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    ` mańka ;) X X X

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam ten pokaz- jestem zachwycona! <3
    Pozdrawiam, i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) OBSERWUJEMY? :*
    Zachęcam do zobaczenia nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog ;) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, nie oglądałam tego pokazu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=jwrYPOh3c18 proszę. ;-)

      Usuń
  7. Ja również czekam na wiosnę z niecierpliwością!
    Genialny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę kolekcję! Mam nadzieję, że jakiś ciuch wpadnie w moje ręce :)
    Śliczna jesteś!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę obejrzeć ten pokaz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaarto, wyżej podałam link, ale również na oficjalnej stronie Rihanny pojawiły się już ubrania, które będą w kolekcji River Island. :-)

      Usuń
  10. jesteś bardzo ładna :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń