poniedziałek, 22 kwietnia 2013

23th April

Matko, ile ja mam rzezy do kupienia... Tylko czekam na jakiś szybki napływ gotówki i już uderzam na zakupy. Dzisiaj pokażę wam tylko parę rzeczy, które udało mi się zdobyć w tym miesiącu. Jest ich dosłownie garstka, ale obiecałam. :) Postanowiłam, że poprawię sobie kilka ocen, a reszty będę starała się uczyć na bieżąco. Na pewno mi się uda, w końcu musi, bo wielkimi krokami zbliża nam się koniec roku i długo oczekiwane wakacje. U mnie jest już lepiej, sytuacja się strasznie poprawiła, chodzę szczęśliwsza, nie jestem smutna i życie dało mi taaaaaaaaaaaak wiele. 


 <3






20 komentarzy:

  1. Super ciuchy!!! Ta biała bluzka z baskinką jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faje rzeczy :) ładne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę czarne koturny;) Śliczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne rzeczy ! ;-)
    i śliczne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne rzeczy ♥
    Bluzka z baskinką jest śliczna! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne łupy:) koturny są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dziś Twój humorek? Bo ja jestem tak zła, przed chwilą przez przypadek skasowałam sobie 90 komentarzy na blogu...chyba tez Twój :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ile fajnych ciuszków tu widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie ze sie sytuacja poprawila :* i dziekuje za komplement, chociaz to nieprawda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aa. Wypatrzyłam śliczną, białą baskinkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczka :))
    onthesundirection.blogspot.com - zapraszam do mnie dopiero zaczynam ale moze obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie zestawy wygladaja swietnie ale chyba srodkowy wgrywa <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutkie rzeczy sobie kupiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń